Hemma igen

Hej bloggen! Det var ett tag sedan. Nu är jag hemma och resan har varit helt underbar :) Vi har solat, badat, fiskat, shoppat och bara haft det mysigt :) Vi hade fint väder varje dag och solnedgång varje kväll :) I havet var det 29 grader, det var verkligen helt ljummet och man kunde ligga i hur länge som helst utan att frysa :) Det har verkligen varit toppen!
Jag tänkte dela med mig lite av resan till er genom att lägga upp några bilder. (Min kamera är inte den bästa så vissa av bilderna kan vara lite suddiga, men jag ska fråga Sara om hon kan skicka över bilderna med bättre kvalitet.)



Bilen färdigpackad och klar ca  kl 06:30 på morgonen.
Efter det hämtade vi upp Kim och Sara som hade ännu mer packning som vi fick trycka in i lilla glofen :)


Påväg, älskling kör :)


Björkängs camping Varberg.


Vi kämpade med tältet ett tag, vinden verkade vilja ta med sig det :P


Kim och Sara :)


Jag och Andreas :)<3


Sommarpuss :)


Första kvällen åt vi på campingens resturang. Jag och Sara åt räkfrossa då man fick äta hur mycker man ville, speciellt räkor för 189:-    :) Andreas och Kim tog en varsin pizza i stället.


Stranden :)


Utsikt från Varbergs fästning.


Utsikt från fästningen.


Jag uppe på fästningen.


Varberg.


Solnedgång.


Varberg.


Krabbfiske.


Solnedgång.


Vi åkte två av dagar till Ullared och shoppade :)


Lite fina saker som jag hittade på Ullared :)


Shopping.


Shopping.


Shopping.


Shopping.


En närbild på ögonskuggorna.


En bild på halsbandet :)


En bild på ringen.

Jag har köpt:

  • Brusbollar till manikyr/pedikyr
  • Sol olja
  • Sminkväska
  • Tröja
  • T-shirt
  • Bodylotion jordgubb
  • Spegel
  • Hårfön
  • Bok (14 år till salu)
  • pincett
  • pennvässare till makeup
  • Linne till mamma
  • Present till pappa
  • Kalsonger till Jonathan
  • Tvålpump med blommor till mamma 
  • 9 nagellack
  • Solpuder
  • Vit kajal
  • Svart eyeliner
  • 3 ögonskuggor
  • 10 makeup penslar/borstar
  • 2 st förvaringsburkar
  • Läppglans
  • Halsband
  • Ring
  • Makeup svampar
  • Badsalt med persika lukt 
  • Ansiktsmask med persika lukt
  • Rengörings svampar
  • Massage/ badoljor med olika effekt
  • 2 par trosor

Jag tror att jag har fått med allt nu :) Det gick i allafall på ca 1200 kr :) Billigt tycker jag!



Jag hann även med en makeup sista kvällen, annars sminkade jag mig inget alls under resan. Det kändes ganska skönt :)



Fixade naglarna också.


Dekorerade med en vit blomma.


Lackade även tånaglarna i samma färg och satte en vit blomma i hörnet på varje stortå :)




Nu ska jag och Andreas åka till Borlänge, han ska jobba i morgon och jag ska ha praktik. Jag ska göra en provsminkning till ett bröllop. Jag kan erkänna att jag är lite nervös :) Men det ska nog gå bra.

Godnatt! Puss & Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Monkey



tack hihi. det var lite knepigt i början, men sen började det ta form :)

2009-07-05 @ 22:28:19
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: linnea

Vad mycket du shoppade =O :D vad kul att du hittade så mkt :) är du i borlänge nu eller? <3

2009-07-07 @ 03:18:36
URL: http://linneadofs.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha ja jag vet, det finns hur mycket som helst man vill ha där :) Ja det är jag men jag mår inte så bra idag. Har tagit Ipren så det kanske blir bättre. Men vi kanske kan hitta på någon senare idag ändå? Du, jag, Robban och Andreas? Men vi fårse, kanske åker hem idag. Har inte bestämt mig än. Puss<3

2009-07-07 @ 12:16:48
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: linnea

Okej :) ja det hade varit jätte skojj! (: Du får ta och höra av dig tkr jag (: <3

2009-07-07 @ 13:57:19
URL: http://linneadofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0