Sjuk

God morgon på er! :) Jag har nyss vaknat. Jag har kännt mig dålig i några dagar nu, men idag var det som värst. Det skar som knivar i halsen och näsan är igentäppt. Men det värsta är att jag har fått lock för ett öra, det trycker hela tiden och värker. Öroninflamation? Nej tack.

Inatt kom Andreas hit, han åkte direkt efter jobbet. Jag satt fart och lagade "minipizzor" sen skar jag upp vattenmelon och  chokladkakor till efterrätt. Sedan tände jag två ljuslyktor på bordet. Han blev jätte glad och sa att maten smakade gott :) Det var riktigt mysigt<3




Kommentarer
Postat av: linnea

naaaw så gulligt :D:D



föresten sådär med örat har jag också haft5.. gjorde så jävla ont så jag började grina tillslut :O :P sen googlade jag på internet.. vet du vad du ska göra? använda näsdroppar :) alltså i näsan! det var nån samanlänkning mellan örat och näsan.... och vet du det hjälpte faktiskt :) det där trycket släppte... förövrigt så har jag också skit ont i halsen nu =( känns som min halsmandel är på väg att spricka när jag sväljer, så ont gör det

2009-07-22 @ 11:35:29
URL: http://linneadofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0