Västerås

Hej bloggen! :) Det har blivit dåligt med uppdateringar idag eftersom att jag har varit i Västerås hela dagen. Vi har ställt in en soffa i lägenheten som jag har fått av mammas kompis. Sedan har jag och mamma gått på stan och handlat ljuslyktor, duschdraperi, koppar, badrums saker m.m. Det börjar bli riktigt mysigt nu även om vi inte fått upp så mycket saker, jag känner mig redan som hemma :) Jag tänkte lägga upp lite bilder på hur den ser ut hitills i lägenheten.



Vardagsrum


Toalett


Köket, hallen och "sovhörnan" har vi inte hunnit fixa något med än så dem bilderna kommer senare :)
Kom ihåg att det är en väldigt gammal lägenhet så allt är inte speciellt nytt om man säger så, men jag tror att det kommer att bli super fint när det är klart  i allafall :)

Kommentarer
Postat av: Renée

sv: tack detsamma :)

2009-07-26 @ 22:21:15
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: linnea

fint gumman :)

2009-07-29 @ 17:00:10
URL: http://linneadofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0