En helg i Särna

Hej bloggen :) Nu är jag hemma igen. Eller jag kom hem till Smedjebacken ungefär kl halv 7 men vi har varit på bio tills nu :) Vi såg Harry Potter och halvblodsprinsen. Den var sådär. De första filmerna är mycket bättre tycker jag :)
Vad tycker ni?


Här nedan kommer lite bilder från Andreas mammas 40-årsfest :)


En bild på mig utanför lokalen.


Lokalen.


   
Maten.. Mums :) 


Här är en bild på Maria färdigfixad och klar :) Hon ville ha en naturlig och snygg make up. Tycker ni att jag lyckades? :)


Älsklingen :)<3


Jag njuter av ett glas sockerdricka ;)


En bild på kvällens make up :) Det fick bli blått eftersom att det är min absoluta favorit färg :)


En bild på kvällens naglar (naturliga rosa skimrande med två rosa stenar på varje lillfinger.)
Läppglanset köpte jag på H&M innan vi åkte iväg. Jag gillar det verkligen, speciellt doften av melon :)


Den här bilden får avsluta en helgalen kväll.
För er som undrar så är det Andres pappa med snöskyffeln. Inte helt normal, jag vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0