ID Bare Minerals

Hej! tänkte tipsa om märket ID Bare minerals. Jag måste erkänna att det  är det bästa vardagssminket jag någonsin testat =) (Går även att använda till fest.) Makeupen berstår av 100 % naturliga mineraler och vårdar och stärker huden. De har även solskyddsfaktor i sina produkter. Helt suveränt!




Magic wand brushless mascara    210 kr
Finns att köpa hos www.hudoteket.se

I.D´s brushless mascara är en svart volym mascara med en speciell mascaraborste. Mascaraborsten är borstfri. En ny annorlunda, men effektiv borst som ger en otrolig volym till fransarna. Magic Wand Brushless Mascara är som ett trollspö. Ett helt nytt sätt att bygga upp ögonfransarna en efter en från alla vinklar. Du har själv kontroll över appliceringen och kommer så tätt intill som möjligt. Alla kan få snygga fransar oavsett ögats och fransarnas form och storlek. Nu kommer du äntligen åt de kortaste fransarna samtidigt som du kan lägga flera lager för att få längre och snyggt kolsvarta, täta fransar. 

Jag använder den själv varje dag och den är helt fantastisk! Massa +++



Här är en bild på själva borsten. Nu kanske ni tänker: är det där en mascara? Går det verkligen att måla fransarna med den där? Då ska jag tala om för er att det gör det och ni kommer inte att bli besvikna! =)








Buxom lips plumper kanani 4 g     229 kr
Finns att köpa hos www.donnabeauty.se

Riktigt fylliga, sensuella, glänsande läppar - är det något som du hittills bara drömt om? Ge naturen lite hjälp på traven med Buxom Lips. Den läckra lip plumpern fyller ut läpparna snabbt och säkert samtidigt som den vårdar och ger fin färg och strålande glans. A och E-vitaminer ger näring och skydd och gör läpparna riktigt mjuka och kyssvänliga. Kanani är en intensivt klarrosa med dragning åt cerise nyans.

Finns även i fler vackra färger =)

Det här läppglanset kan jag verkligen rekomendera! Jag har inget själv men det finns att testa på skolan där jag går.
Det som händer när man applicerar det är att det orsakars en liten tillgjord allergisk reaktion i läpparna. Du kommer att känna en skön stickande/kall känsla i läpparna och dem blir genast fylligare =) Massa +++








 I.D. Bare escentuals get started KIT     849 kr
 Finns att köpa hos www.donnabeauty.se


Du får med:

*BareVitamins Skin Rev-er Upper - En primer som skapar det perfekta, släta underlaget för bareMinerals Foundation SPF 15. Det lätta serumet exfolierar döda hudceller, motverkar komedoner och lugnar stressad hud. 68 ml.

*2 st Foundation SPF 15  - BareMinerals foundations är utvecklade av de bästa ingredienser som naturen kan erbjuda. Produkterna är baserade på en formula av mikroniserade bergsmineraler som ger huden ett perfekt utseende - en fräsch utstrålning och en jämn hudton. Den ultralätta konsistensen döljer nästan på ett magiskt sätt fina linjer, ojämnheter och rodnader och ger en naturlig lyster. 2 g/foundation.

*Warmth All Over Face Color - Rouge som ger din hud en varm solbrun ton som om du varit på solsemester, 2 g.

*Mineral Veil - Transparent fixerande puder som lägger sig som en mjuk slöja över huden. Den ultralätta silkeskonsistensen ger en fin slät yta genom att minimera porer och fina linjer. Huden hålls matt och makeupen sitter perfekt hela dagen. Applicera över foundation för en fulländad utstrålning, 2 g

*Flawless Application Brush -  Buffborsten ger en lätt till medel täckning och passar utmärkt till alla basprodukter som Foundation, Mineral Veil, Rouge och Clear Radiance.

*Max Coverage Concealer Brush - Denna borste ger maximal täckning och trollar bort ojämnheter. Den spetsiga designen gör det lätt att komma åt t ex under ögon och näsvingar.

*Full Coverage Kabuki Brush - Kabuki borsten ger en medel till full täckning av din foundation. De tättsittande stråna ger ett jämnt och täckande resultat.

*How To-DVD - Instruktions-DVD med tips och råd vid användning av I.D´s produkter.



Jag har själv köpt ett sånt här KIT och jag är supernöjd! Man får verkligen en perfekt hy och en makeup som sitter hela dagen utan att kladda =)  Massa +++

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar bare minerals :D har använt det märket länge nu, har även sålt den makupen i butik :)



Tack och super tack för dina söta ord i min blogg :)



Gillar dina sminkningar också otroligt! Önskar jag hade möjligheten att gå¨den utbildningen du går, men den fanns inte här uppe:P



Visst är det underbart att jobba med sånt här?! :D



om jag är ner till v-ås och plåtar får du styla mig ;)

2009-06-23 @ 23:28:25
URL: http://sandrabergenstraahle.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jag älskar också det märket =)Vi jobbar med det på skolan och så har jag även det hemma.



Det var så lite så =)



Tack så jätte mycket! Jag är helt säker på att jag vill jobba med det här i framtiden, det är så otroligt kul =)



Det är klart jag ställer upp ;)

2009-06-23 @ 23:46:28
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0