Måndag

Hej! Jag ska snart åka ut till en kompis sommarstuga och sola och bada =) Sen följer hon med hit så att vi kan planera resan på Onsdag, om Andreas får ledigt från jobbet såklart. Hoppas, hoppas.

Kl 7 ikväll har jag en kund också =) Men jag vet inte riktigt vilken behandling hon ska göra. Men det visar sig.
Efter det åker jag hem till Andreas i Borlänge. Jag har nämligen praktik imorgon på samma ställe som senast (Hudkällan SPA & skönhet.) Det ska bli kul!

Hinner kanske slänga in en bild på någon snygg makeup senare också =)



Puss & Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Denise

sv ; aw det är mysmys! fast jag drar till stockholm om en vecka (A) vilket är mer mys tycker jag. ^^

jag ska med gå en linje där man blir makeup artist :) är du själv nöjd med din hittils?

2009-06-29 @ 18:26:41
URL: http://sheisthat.devote.se
Postat av: Johanna

Hehe okej vad kul :) Shoppa elr?



Jaha okej :) Kul! Vart ska du då utbilda dig?

Ja jag är supernöjd! Att bli makeup artist har alltid varit en dröm så det är klart att jag är nöjd :)

2009-06-29 @ 23:21:25
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0