Vill ha!!!

Hej! Har kollat ut lite saker som jag vill ha när jag fyller år :) + en tatuering men den vet jag redan att jag får :) *Happy*
Jag har redan fått en ny säng och ett sminkbord men det finns mycket mer jag vill ha :) Tänk om man var gjord av pengar...


Rosa leopardmönstrade tippar från TRADERA


Rosa regnbågsfärgade tippar från TRADERA


Blåa rengbågsfärgade tippar från TRADERA


Putsblock från TRADERA

Nagelbyggningskit med silke från TRADERA



Rengöring från DECLÈOR      www.donnabeauty.se


Ansiktsvatten från DECLÈOR   www.donnabeauty.se


Dagkräm från DECLÈOR   www.donnabeauty.se


Nattkräm från DECLÈOR   www.donnabeauty.se


Skor från www.ellos.se


Byxor från www.ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0