Fotkällaren

Godmorgon! :) Sovit gott? Det har i allafall jag gjort. Tänkte lägga upp lite bilder här sen i Lördags då mammas kompis hade en tjejträff hos oss. Jag och mamma gjorde behandlingar på dem hela kvällen. Jag började vid ca 17:00 och var klar ca 24:00. Jag hade 3 ögonbrynsplockningar, 1 ansiktsvård, 1 massage, 2 lyxmanikyrer och en liten "makeupkurs" då temat var en festmakeup. Jag gav lite tips och knep samtidigt som jag sminkade.
Kvällen var lyckad även om jag var helt slutkörd, men det var det värt. Jag tjänade ihop 1260 kr så jag är nöjd :)
Mamma har nyligen öppnat eget i källaren som fotterapeut och jag får vara med på ett hörn. Om det är någon som vill ha fotvård,massage,ansiktsvård,ögonbrynsplockning,manikyr,nagelförlängning, dags/festmakeup så finns vi på:


Adress: Prästgatan 2
77730 Smedjebacken
Telefon nr: 0240-73007 eller 0703277597
E-mail: [email protected]

Kristina Kvarnström: Medlem i svenska fotterapeutförbundet.
Johanna Kvarnström: Utbildad manikyrist. Börjar i höst 2:a året på Västerås Praktiska Gymnasium där jag utbildar mig till SPA & Hudterapeut, makeupartist, nagelterapeut.


VÄLKOMMEN!



En bild på källaren där jag och mamma arbetar lite utöver skolan/jobbet.


Mamma gör fotvård på Kristina.


Jag plockar ögonbrynen på Marianne.
 

Min lilla "nagelhörna"


Jag gör lyxmanikyr på Åse.


Jag har förberett för massage.


Jag gör massage på Maud.



Sen var det dags för makeup så jag hade gjort iordning ett bord med makeup
från MALU WILZ och Makeupcosmetics.


Det här är Marianne FÖRE hon blev sminkad. Och...


EFTER. Säg gärna vad ni tycker =)

Kommentarer
Postat av: åsa

hej, vad tar du för en manikyr, säg pris på alla manikyrer du gör! :)

och sen vad tar du för en massage?



kram åsa

2009-06-16 @ 19:42:19
URL: http://madelenroos.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!



Minimanikyr 25-30 min 50:-

Klassisk manikyr 40 min 100:-

Lyxmanikyr 60 min 150:-

Halvkroppsmassage 25 min 75:-

Helkroppsmassage 50-60 min 150:-



MVH Johanna :)

2009-06-16 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0