Besöket hos frisören gick...

Besöket hos frisören gick bra men det gjorde ont som sjutton att ta ut håret. Jag som inte är det minsta håröm :O Hur ska då en som är det klara av att sitta där 1 ½ timme?
Håret blev i alla fall hur tunnt som helst, kortare också såklart. Men det kanske bara känns så nu i början. Jag har ju alltid haft tunt hår. 

Frisören tipsade mig om att köpa något shampoo som gjorde att håret växte snabbare och blev tjockare. Hon hade själv testat det och det funkade. Så vi får väl se om det funkar på mitt hår :)


I CARE VOLUMISING SHAMPOO från märket maria nila

Är det någon som har testat detta shampoo (på bilden) så får ni gärna berätta vad ni tyckte om det :)

(Bilder på hur håret ser ut nu kommer in senare under veckan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0