Dagens makeup - Lilasvart sotning

Hej på er!

Jag kom hem från praktiken för ungefär en timme sedan. Jag är helt slut, ont i halsen och huvudet. Hoppas bara att jag inte blir sjuk.

Idag har jag varit seg hela dagen men praktiken har varit rolig som vanligt :) Vi har plockat upp nya baby doll kollektionen som tog i princip hela dagen. Jag shoppade även lite under lunchen (Bilder kommer snart.)

Jag tänkte att jag även skulle lägga upp dagens makeup som blev riktigt snygg! Här kan ni även se hur håret blev som jag färgade igår ;)

Jag har använt:
* Perfect mat foundation 06 från MALU WILZ
* Transparent loose powder från MALU WILZ
* Mitt nyinköpta rouge metal cherry från MUS
* High teach lighter platina från MUS
* Eyedust SOOT från ClaudiaCosmetics
* Mineral eyedust nr.056 från LANMEI
* Microshadow white från MUS
* Vit kajal från WetnWild
* Mascara extra volume collagene från LORÈAL
* Mitt nyinköpta crystal lipgloss Hot Voodoo från RUBY KISSES

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0