Dagens shopping

Hej igen!

Nu är jag hemma i kära Dalarna igen :) Jag hade sällskap av Linda på tåget hem. Det var skönt att träffas igen efter ungefär 7 veckor<3

Som jag sa tidigare så var jag ner på stan idag och köpte lite nya kläder till praktiken. Man måste ju ha svarta kläder och jag har knappt några. Här kommer lite bilder på mina köp för er som är intresserade:


Kort paljettjacka från H&M 299:-


Svarta leggings med stenar/nitar från Gina Tricot 199:-


Enkelt svart linne från Gina Tricot 99:-


Och till sist en söt liten blomma till håret från H&M 29.50:-

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

supersnyggt!



/E

2009-11-21 @ 13:48:04
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Intresserad av att sälja din paljettjacka? Maila mig! (:

2011-09-20 @ 13:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0