Det är bäst att passa på...

Det är bäst att passa på nu när det är REA på www.iamias.se
Detta klickade jag hem alldeles nyss :) Jag ser verkligen fram emot att testa dessa produkter!

GloAnsikts Primer ~ Klar

Skapa din egna perfekta makeup bas med GloAnsikts Primer. Denna klara gel glider på lätt och ger dig en jämn, mer enhetlig yta genom att fylla i fina linjer och brister. Skapar ett perfekt utseénde före tillämpning av din foundation.


239:- 149:-


GloFlytande Foundation ~ Ljusbeige med rosa underton

En flytande mineral foundation innehållande antioxidanter tillsammans med vitamin A, C, E och grönt te extrakt.
Passar dig med problemhy, som acne eller eksem. Ger en jämn täckande bas samtidigt som din hud vårdas och andas.
Du kan med fördel spraya din appliceringsborste med gloMoist hydration mist innan du applicerar flytande foundation. Detta gör att appliceringen går lättare och resultatet blir jämnare.
GloFlytande Foundation är oljefri.
Passar dig med Medium hudton

        
379:- 255:-


GloFoundation Borste


En unik borste speciellt för flytande mineral applisering. Foundation borsten glider över huden och lämnar en jämn yta. Borsten är lätt att använda och är perfekt för detaljer runt ögonen och för camouflage. Används till GloSheer tint base och GloProtective liquid foundation.

          
389:- 239:-

Kommentarer
Postat av: ** SANDI **

Hejsan!



Jag ville bara berätta att jag gillar verkligen din blogg såååå mycket!! En av mina favoriter faktist.. O just därför har jag lagt till en bild o tipsar om den i min menyspalt :)



Hoppas det är oki?....



Ha en fortsatt bra vecka!

/Kram Sandi.

2009-11-19 @ 06:53:07
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0