Face charts


Nu har www.iamias.se börjat att göra egna face charts som förhoppningsvis ska ge läsare inspiration. Jag tycker att dessa två är super läckra! Eller vad tycker ni? :)


Vivid Fog:




Ögon:
Glominerals Lid Primer
Barry M Pearly Mauve Dazzle Dust
Barry M Black Dazzle Dust

Ansikte:
Glominerals Lilac Silk Blush

Läppar:
Barry M Marshmellow Lip Paint
Barry M Coconut Glear Lip Gloss Wand




Candy Shock:


Ögon:
Glominerals Lid Primer
Barry M Candy Dazzle Dust
Barry M Neon Pink Dazzle Dust

Ansikte:
Glominerals Lilac Silk Blush

Läppar:
Barry M Vibrant Pink Lip Paint
Barry M Passion Pink Glossy Tube



För att hitta alla dessa underbara produkter besök deras hemsida: www.iamias.se

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Johanna!



Jag har valt att lyfta fram dig som veckans blogginspiratör i min blogg, http://www.prettyonline.se/wordpress, eftersom du har en så fin blogg och skriver om saker som inspirerar mig! :-) Det är jättekul att läsa din blogg och jag ser fram emot nya inlägg och bra tips!



Kram! Maria

2009-10-19 @ 12:44:47
URL: http://www.prettyonline.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0