Färdigfixade naglar till halloween

Tjo!

Jag har precis fixar klart naglar. Det blev silkesförlängning med svart/silvrigt lack (Dependen nr. 104)
Jag dekorerade även med små "guldstrån" och lite silvriga pärlor. Jag tycker att det blev riktigt bra.
Vad tycker ni? :)



Nu känner jag mig j*vligt stressad så jag måste ta och hoppa in i duschen nu. Det är jobbigt att vara festfixare ;)
(Om jag hinner lägger jag upp lite bilder på kvällens makeup som kommer att bli grym :D)
Annars hörs vi imorgon och jag hoppas ni får en trevlig kväll! För det ska i alla fall jag ha :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

snygga naglar!:) ska bli spännande att se din makeup, den kommer väl på bild hoppas jag?:)



/E

2009-11-01 @ 18:30:36
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0