Swatches: produker från Barry M

Här kommer resultatet av Barry M`s produkter :) När jag öppnade paketet så felade såklart en av ögonskuggorna. Jag besällde ju en gul! Inte en röd! Men men... Jag skrev kanske fel på orderformuläret.
Men den röda var också riktigt snygg så jag får beställa en gul nästa gång :)



Från vänster:


1. Barry M Lip Gloss ~ Coconut Clear blandat med Barry M Dazzle Dust ~ Cherry Red (Blev en snygg röd färg och mycket hållbar.)

2. Barry M Lip Gloss ~ Coconut Clear blandat med Barry M Dazzle Dust ~ Neon Pink (Blev en snygg rosa fär och mycket hållbar.)

3. Barry M Lip Gloss ~ Bubblegum Pink (En ny favorit hos mig, jag älskar färgen och speciellt doften!)

4. Barry M Lip Gloss ~ Coconut Clear (Snygg glans, luktar gott!)




Från vänster:

1. Barry M Lipliner ~ Red (Snygg röd färg, mycket hållbar!)

2. Barry M Lipliner ~ Fuchsia (Snygg ROSA färg! Jag hade inte förväntat mig en sådan stark färg, även den mycket hållbar.)

3. Barry M Lip Paint ~ Pink Sparkle (Snygg rosa glans!)



Från vänster:

1. Barry M Dazzle Dust ~ Cherry Red (Härlig röd färg med BRA pigment.)

2. Barry M Dazzle Dust ~ Neon Pink (Snygg skrikig rosa färg med BRA pigment.)

3. Barry M Dazzle Dust ~ Winter Berry (Super snygg färg! Kommer att passa perfekt nu i vinter.)




Jag är verkligen nöjd med allt! www.iamias.se är en av mina nya favoritsidor för smink. Jag kommer defenitivt att handla där ifrån igen!

Snabb leverans och underbara produker. Kan det bli bättre? :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket!! :-) Jag måste säga det samma!! Riktigt tjusig och kul att läsa! Skulle du möjligen vilja gästblogga på http://www.prettyonline.se/wordpress? Hör i så fall av dig med bild på dig, blogglänkadress och en personlig presentation, som läggs upp i min blogg. Jag byter varje söndag. Kram! Maria

2009-09-27 @ 12:41:08
URL: http://www.prettyonline.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0