Hemma från en vild Fredag i Västerås

Hej på er! Nu är jag hemma igen. Igår var vi ju på fest hos Linda, det var i allafall super kul! :) Mycket trevliga människor! Jag har tyvärr inga bilder än, det var Linda som tog hand om fotograferandet under kvällen så jag ska be henne skicka lite bilder sen :)

När vi kom hem från Västerås idag träffade jag mamma som nyss kommit hem från Turkiet :) Hon såg verkligen ut som en.. (Ursäkta ordvalet) neger :) Vad avis ja blir!!!
Hon hade med sig lite presenter till mig. Jag fick två stycken puma väskor, en adidas tröja, 4 par Björn Borg trosor. Men inte äkta förstås :) Det kommer bilder på det senare idag eller imorgon.


Under denna vecka som har gått har vi sminkat ettorna på skolan, haft skrubb och lerinpackning samt planerat inför gymnasiemässan. Jag har även fyndat två stycken nagellack från CREATIVE för 5 kr styck. Skolan sålde ut nagellack från förra året så dem var ju inte helt nya men det gör mig inget :)


Såhär ser dem ut. Lila är ju snyggt nu till hösten så jag valde två lila lack :)
Men jag har faktikst ingen aning om vad de heter. Dem ligger kvar hemma i lägenheten så jag ska ta och kolla upp det sen.


Nu ska jag kika vad Andreas gör men jag hinner nog slänga in ett till inlägg innan jag går och lägger mig.
Ha en trevlig Lördagskväll!! Det ska i allafall jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0