Torsdag

Hej! Nu sitter jag hemma hos Linda :) Bengan och Nathalie är också här. Behöver jag säga mer? :D Haha.

Jag tänkte berätta lite vad jag har gjort denna vecka. I skolan har vi sminkat, jag gjorde en sotning som jag blev i allafall ganska nöjd med :) Sedan har vi gått igenom lite I.D. Make up med dem nya 1:orna :) Och vi har även haft prov på sista delen i naglar B. Men det gick rätt bra kändes det som i allafall :)
Jag har även köpt två nya läppglans från HÄR som är en "frisöraffär" eller ja dem har väl lite allt möjligt men mest frisörsaker.

Såhär ser dem ut. Snygga färger med mycket glans :) (Jag skriver in namnet på dem senare eftersom att jag inte kan kolla det nu.)


         

       




Jag har även fixat naglarna. Det blev förlängning med silke sedan ett ljusrosa lack (no.362) från ZITZ + pärlor.





Nu ska jag kila igen. Men jag skriver igen imorgon :) Ha det bra! Puss & Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0