Jag ville bara betätta...

Hej!

Jag ville bara berätta att jag ligger lite lågt med bloggandet just nu. Jag har nyss höjt min antidepressiva medicin från 75 g till 200. Detta kan göra att mitt humör ändras väldigt snabbt eller att jag kommer att vara mer deppig i början. Men just nu känner jag mig mycket bättre så jag hoppas att det håller i sig. Jag ville bara att ni skulle veta varför jag bara försvinner några dagar bland. Att må dåligt är inget jag skäms över, det ska ingen göra tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: rådis

Älskar dig gumman är stolt över dig <3 :)

2010-08-02 @ 17:54:28
Postat av: Mika

Keep it Up girl :)

2010-08-07 @ 19:38:26
URL: http://www.fikamedmika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0