2/2 - 2010

Tjo!

Nu sitter jag i min lägenhet i Västerås. Jag har precis ätit en skål med yoghurt och havrekudar. Mums :)
Idag i skolan har vi tränat på sotningar. Jag gjorde en svart sotning på Linda och hon gjorde en mörklila på mig. (Bilder kommer så fort jag fått dem)

Jag har även köpt mig en ny ögonskugga från märket I.D. Bare Minerals. Egentligen så är det en liner shadow men den går precis lika bra att använda som ögonskugga. Den heter i allafall black emerald och är en svart skugga som skiftar i mörkgrönt, lime och silver. Sjukt snygg i allafall! :)


 
(Bilderna är inte av bästa kvalitet. Skuggan är mycket snyggare i verkligheten!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du var med och röstade :D

2010-02-02 @ 21:03:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0