Clinderm make up - lipgloss pink pearl

Jag sitter just nu och kikar runt lite på olika produkter. Jag hittade precis detta snygga glans och jag blev kär direkt!

Det tog ett tag innan jag fattade att man kunde köpa det på apoteket. Man går väl inte dit för att köpa smink direkt? Eller gör ni? ;)

Detta glans passar perfekt nu till sommaren när man är brun och fin. Jag ska helt klart köpa ett när jag känner att jag har råd! För er som inte gillar färgen så finns det andra att välja på.
Kika in på hemsidan för mer info:www.aconordic.se


Beskrivning

Cliniderm Lipgloss vårdar läpparna med mjukgörande oljor och ger dem en fin glans och varaktig färg. Cliniderm Lipgloss är oparfymerat.

Lipgloss appliceras direkt på läpparna, utan applikator eller pensel, både hygieniskt och praktiskt.

Viktiga ingredienser

Mjukgörande oljor.
Färgpigment och glitter.

Produktegenskaper

Vårdande och mjukgörande.
Ger varaktig färg och fin glans.
Oparfymerat

Förpackning

Tub 10 ml


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi okej:) lycka till!

2010-05-02 @ 11:23:15
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0