Äntligen hemma igen!!

HejHej!

Nu är jag hemma igen. ÄNTLIGEN! Detta har varit en av de värsta dagarna i mitt liv.
Igår var vi som sagt på 18-års fest i Fredriksberg. Dit resan tog ca 1 timme och 20 minuter men det kändes som en evighet, speciellt när det inte fanns någon fläkt på bussen och elementen var på högsta grad. Svetten bara rann!

Festen var helt okej men när den var slut skulle vi sova i lokalen, det fanns varken säng eller madrass så vi gick trängas i en soffa tills jag kom på att vi kunde lägga soffdynorna på golvet som "madrass". Men dem gled bara iväg hela tiden så jag vaknade ungefär en gång varje timme av att jag låg på ett kallt betong golv och mina höfter värkte så att jag höll på att bli galen.
Inget täcke hade vi heller så jag höll på att frysa ihjäl. Mitt i natten fick jag en ideé om att jag skulle ta av kuddfodralen och lägga over oss som täcke, det hjälpte faktiskt lite men dem luktade gammal gubbe. Inte frächt!
När jag precis började på att somna så luktade det spya och så kände jag något blött på kudden. Ni kan ju gissa vad det var? Min fylletratt till pojkvän är ju så mysig!!!

Idag fick vi vänta i lokalen från ca 8:00 på morgonen till 17:45. Ingen mat hade vi heller! Katastrof!

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha jadu, men de är då något vi kmr minnas resten av livet och skratta åt sen haha ;D



du föresten, kan ni sätta in pengarna :P? du sa att du skulle fixa de när du kom hem, haha men hur fan ska de gå till du har ju inge kontonummer ^^



<3

2010-05-16 @ 23:27:09
URL: http://linneadofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0