Bilder från gårdagens plåtning...

God morgon!

Här kommer två bilder från gårdagens plåtning. Jag är riktigt nöjd faktiskt! :-)
Till ögonen har jag använt en matt svart från paletten 48 Color Summerly Palette Professional Eye Shadow Make up från KKcenterhk.com, och till läpparna har jag använt 100mm Red Eyeliner Pencil Profession Make Up även den från KKcenter.com.

In english: I have use 48 Color Summerly Palette Professional Eye Shadow Make (black) for the eyes and 100mm Red Eyeliner Pencil Profession Make Up for the lips. The both products is from KKcenterhk.com

Foto: Håkan Elfving (Bilden är smått redigerad av mig)
Hår/Make-up: Johanna Kvarnström (jag)
Modell: Camilla Stark & Izabella Skoog




Foto: Håkan Elfving (Bilden är smått redigerad av mig)
Hår/Make-up: Johanna Kvarnström (jag)
Modell: Camilla Stark


Foto: Håkan Elfving (Bilden är smått redigerad av mig)
Hår/Make-up: Johanna Kvarnström (jag)
Modell: Izabella Skoog

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastisk fina bilder.Du är jätte duktig.

2011-02-14 @ 08:38:57
Postat av: jennie

Vinnarna i veckans blogg är uppe nu.var det inte du? då finns det en ny chans nu! :)



ps. Fy fan va snygg du är!

2011-02-14 @ 15:39:09
URL: http://jennelindqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0