New products from KKcenterhk.com

Jag har glömt att visa er produkterna jag fick hem från KKcenterhk.
Visst är dem fina?

Jag har inte hunnit testa alla produkterna än men dem jag har testat är super bra! Jag är jätte nöjd!

Det bästa är ju att priset är lågt men frakten blir dock dyr om du beställer mycket produkter.

Jag ser fram emot att prova alla fina fransar och skuggor. Tack så hemsk mycket Maggie på KKcenterhk som skickade mig allt detta♥

In english:  Hi! I finally got my products from KKcenterhk. I´m so happy right now, look at the beautiful eyelashes, the eyeshadows and all the rest. I want to thank Maggie for sending all the products to me♥ Thank you so much!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0