How to apply false eyelashes

Hej! Här kommer en video som visar hur jag applicerar lösögonfransar. Jag gjorde videon igår lite snabbt och kvaliteten är kanske inte den bästa, men jag hoppas den är till någons hjälp :-)
Tips: När du applicerar fransarna är det lättast att använda en pincett. Tryck fast fransarna så nära fransraden som möjligt. När du är nöjd med placeringen så tryck/pressa ihop lösfransarna samt dina egna fransar med hjälp av pincetten. Måla tillsist på lite mascara längs fransroten så att dina egna fransar går ihop med dem falska. Det ska alltså inte synas någon skarv. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: perlita Nuñez

Hej! Allt bra med dig?



Har precis lagt upp en Makeup-tutorial

Och gissa vem jag ska föreställa?

ger dig en ledtråd ( Disney figur )



jaaaduuu hemligt hemligt..

Gillar du smink? då är min blogg perfekt för dig

Några önskemål angående sminkningarna? Ge mig ideer bara så fyller ag dina önskemål



Ha en trevlig dag!

Kram!



BTW din blogg e gryyyyyyyyym

2012-07-23 @ 17:43:09
URL: http://perlita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0