I´m so happy!!

Hej!

Idag när jag kom hem låg det två paket på min säng. Ett från KKcenterhk och ett från everydayminerals.
Jag slet ivrigt upp dem och jag kan säga att jag är mer än nöjd! Produkterna är helt fantastiska!
Tack så hemskt mycket! Detta gjorde min dag :-)

In english: Today when I come home I find two packet on my bed. One from KKcenterhk and one from everydayminerals. Wishful I wore out the packet and I can tell you that I´m more than happy! The products are absolutely amazing! Thank you so much! This made my day! :-)
(Sorry for my bad english)
Everydayminerals.com

Kommentarer
Postat av: maria Nordvall

hur får du bilder på sidan om bloggen? :)

2011-01-15 @ 18:52:58
URL: http://marianordvall.blogg.se/
Postat av: *Sandi*

Vilka häftiga fransar!!! Förstår att du blev glad när du fick allt de där.. sånt där är som godis, för oss som älskar smink :))

2011-01-15 @ 19:31:11
URL: http://beautybysandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0