"Bed time story"

Tjo!

Såhär ser dagens makeup ut. Den vit/blå/lila skuggan som jag har lagt på ögonlocket heter "bed time story" och är från everydayminerals.com. Som ni ser på bilden så blir den väldigt färgstark fast den är matt vilket jag tycker är riktigt svårt att hitta. Jag lyckas alltid hitta dem där ljusa/vita skuggorna som man applicerar flera lager men det händer inget, sen ser man att allt ligger under ögat. Så jag är jätte nöjd med denna! :-)
Tack everydayminerals era produkter är fantastiska♥

In english: Hello! This is todays makeup. The white/blue/purple eyedust on my eyelid named "bed time story" is from everydayminerals.com. It´s very colourful although it´s matte. I think it´s difficult to find. I always find the bad once who clumble under the eye. I really happy with this eyedust :-)
Thank you everydayminerals your products are amazing♥

Du kan hitta fler fantastiska skuggor på everydayminerals hemsida. Klicka här
You can find more beautiful eyeshadows on everydayminerals website. Click here

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej!

Jag har en tävling på min blogg, anmäl dig så kanske det blir du som vinner!

http://steph.se/2011/january/snyggt-nattlinne-fran-topladyse-1.html#comment



Lycka till!

2011-01-19 @ 16:08:08
URL: http://steph.se/
Postat av: Minna

Tack så mycket :) jag hittade massor fina saker på den sidan :)

2011-01-20 @ 17:30:28
URL: http://kindaloveyou.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0